on , , |

Μετά την επιστολή – καταγγελία που έστειλε το ΙΝΚΑ στην Ε.Ε.Τ.Τ., για τα ζητήματα που απασχολούν χρόνια τους καταναλωτές σχετικά με τις εταιρείες τηλεφωνίας, η επιτροπή ενέργησε άμεσα, αλλάζοντας το νομοθετικό πλαίσιο ξεκαθαρίζοντας υπέρ των καταναλωτών. Ακολουθεί η επιστολή μας:

Πρός 

Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων       

Λ .Κηφισίας 60

15125 Μαρούσι                                              Αθήνα 22 Απριλίου 2021

Γραφείο Προέδρου

Κύριε πρόεδρε ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος είμαστε δέκτες πολλών παραπόνων καταγγελιών για εναρμόνιση τιμών μεταξύ των εταιρειών σταθερής κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα.

Με μικροελάχιστες διαφορές μεταξύ τους οι εταιρείες προσφέρουν τα ίδια πακέτα με τις σχεδόν ίδιες τιμές υπηρεσίες προς τους καταναλωτές.

Δεύτερον είμαστε μετά από έρευνα που είχε δημοσιευθεί στην εφημερίδα καθημερινή η ακριβότερη χώρα από τις υπόλοιπες χώρες της Ευρωζώνης με τις υψηλότερες τιμές.

Η διαφορά είναι της τάξεως του 30 με 50 %.

Μετά την αναβάθμιση του δικτύου της τηλεφωνίας είναι πολλές οι οχλήσεις προς τους καταναλωτές για αύξηση της ταχύτητας Mb με παράλληλη αύξηση της τιμής. Ενώ οι πολίτες δηλώνουν άρνηση αυτοί επιμένουν παρ’ ότι υπάρχει αρχική δήλωση για μη αποδοχή των νέων όρων. Με ποιό δικαίωμα απαιτούν την μετακύλιση  του κόστους αυτού στους καταναλωτές ,’όταν αυτό αποτελεί επένδυση η οποία καλύπτεται φορολογικά.

Θα θέλαμε να μας στηρίξετε με νομική βάση, εάν είναι στην δική σας αρμοδιότητα ή της Επιτροπής ανταγωνισμού ο έλεγχος περί συμφωνίας κυρίων για εναρμόνιση τιμών μεταξύ των εταιρειών σταθερής κινητής τηλεφωνίας.

Με βάση ποιάς νομοθετικής ρύθμισης εσείς καθορίζετε και ελέγχετε τις τιμές στον τομέα αυτό λειτουργίας και ρύθμισης των τιμών μεταξύ των εταιρειών σταθερής κι

Σχετικά με το πέναλτι των εταιρειών που επιβάλλουν στους καταναλωτές εάν σε περίπτωση λήξης νωρίτερα το συμβόλαιο πρέπει να σταματήσει είναι απαράδεκτο η χρέωση και το πρόστιμο να επιβάλλεται στο σύνολο των μηνών του συμβολαίου.

Εάν επιμένετε σ αυτό τουλάχιστον να επιβάλλεται στο υπόλοιπο λήξης της σύμβασης.

Εάν δεν υπάρχει υπογεγραμμένη σύμβαση παρά μόνο τηλεφωνική επικοινωνία και συγκατάθεση να μην έχει ισχύ το συμβόλαιο.

Να σταματήσει άμεσα η υποτιθέμενη προσφορά πακέτου προσφοράς των εταιρειών σταθερής κινητής τηλεφωνίας προς τους καταναλωτές γιατί στην περίπτωση λήξης νωρίτερα το συμβόλαιο επιβάλλουν πρόστιμο πέναλτι όχι στην τελική συμφωνία αλλά στην αρχική τιμή του πακέτου. Αυτό είναι ( απάτη ) και παραπλάνηση του καταναλωτή.

θεσμοθέτηση περί χρεώσεων 5 ψηφία νούμερα εάν δεν υπάρχει αποδεδειγμένα συγκατάθεση του πολίτη καταναλωτή κατόχου του κινητού τηλεφώνου.

Καθώς και εάν υπάρχει εναρμόνιση τιμών μεταξύ των εταιρειών κούριερ Ταχυμεταφορές.

Αναμένουμε άμεση απάντηση στο ερώτημα που θέτουμε προς ενημέρωση των πολιτών καταναλωτών.

 

Μετά τιμής

Ο πρόεδρος Δ.Σ

 

ΠΡΟΣ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

                                       Αθήνα 18-5-2021

   Σας διαβιβάζουμε την επιστολή που αποστείλαμε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων στις 22 Απριλίου σχετικά με τις χρεώσεις των εταιριών κινητής τηλεφωνίας προς ενημερωσή σας

 

Γραφείο τύπου ΙΝΚΑ.

 

Ειδήσεις